Kazalniki kakovosti

Kazalniki kakovosti v Lekarni Štepanjsko naselje

Kazalnike kakovosti spremljamo in objavljamo v skladu z Zakonom o lekarniški dejavnosti (ZLD-1) (Uradni list RS št. 85/16).

Izbrali in pregledali smo več kazalnikov kakovosti. Nekatere smo preverjali tudi z anonimno anketo.

Tabela 1: Primerjava kazalnikov kakovosti za leta 2020, 2021, 2022 in 2023

Obvezno spremljanjeKazalnikMeriloCiljRezultat 2020Rezultat 2021Rezultat 2022Rezultat 2023Rezultat 2024Opombe
DaDelež vseh farmacevtskih intervencij glede na število receptovštevilo intervencij/število Rp
(%)
 0,035%0,045%0,041%0,148%0,111% 
DaDelež strokovnih farmacevtskih intervencij glede na vse farmacevtske intervenciještevilo strokovnih intervencij/
število intervencij (%)
 54%29%35%47%57% 
DaDelež strokovnih kritičnih farmacevtskih intervencij glede na vse farmacevtske intervenciještevilo strokovnih kritičnih intervencij/
število intervencij (%)
 19%14%26%21%21% 
DaDelež strokovnih kritičnih farmacevtskih intervencij glede na vse strokovne farmacevtske intervenciještevilo strokovnih kritičnih intervencij/
število strokovnih intervencij (%)
 36%50%73%45%36% 
DaDelež rešenih strokovnih kritičnih farmacevtskih intervencij glede na strokovne kritične farmacevtske intervenciještevilo rešenih strokovnih kritičnih intervencij/
število strokovnih kritičnih intervencij (%)
 60%60%63%70%56% 
DaŠtevilo napak pri izdaji zdravil na 10000 receptov(število Rp, pri katerih je prišlo do napake * 10000)/število vseh Rp pri izvajalcu lekarniške dejavnosti 0,8101:  0
02:  0
03:  0,52
04:  0
01:  0,13
02:  0
03:  0,53
04:  0
01:  0,41
02:  0
03:  0,14
04:  0
01:  0
02:  0,13
03:  0,9
04:  0
01 zdravilna učinkovina napačno izdana
02 jakost zdravila napačno izdana
03 količina zdravila napačno izdana
04 farmacevtska oblika napačno izdana
Daštevilo opozorilnih nevarnih dogodkov  kazalnik se še
 ni spremljal
0000 
DaŠtevilo vseh receptov glede na število vseh zaposlenih magistrov farmaciještevilo Rp/ št. zaposlenih magistrov farmacije 1841019245190001895624977 
DaŠtevilo vseh receptov glede na število priznanih magistrov farmaciještevilo Rp/ št. priznanih magistrov farmacije 1841019245190001964419691 
DaŠtevilo vseh receptov glede na število vseh zaposlenih magistrov farmacije primerjalno glede na sprejete standarde in normative*(število Rp/ št. zaposlenih magistrov farmacije)/ št. Rp po normativu 1,421,481,461,461,92Do sprejetja standardov in normativov s strani MZ, se uporablja predlog LZS (13000 Rp/mag. farm na leto)
DaŠtevilo magistrov farmacije s kompetenco za PUZ glede na število vseh zaposlenih magistrov farmaciješt. mag. farm. kompetentnih za izvajanje storitve PUZ/št. zaposlenih mag. farm. (%) 00000 
DaŠtevilo magistrov farmacije s kompetenco za FTP glede na število vseh magistrov farmaciješt. mag. farm. kompetentnih za izvajanje storitve FTP/št. zaposlenih mag. farm. (%) 00000 
DaŠtevilo izdelanih OKZ glede na število zaposlenih magistrov farmaciještevilo OKZ/št. zaposlenih mag. farm. 00000 
DaŠtevilo opravljenih storitev PUZ na magistra farmacije s kompetencošt. primerov PUZ/št. mag. farm. kompetentnih za izvajanje storitve PUZ 00000 
DaZadovoljstvo uporabnikov  ANKETAANKETAANKETAANKETAANKETA rešena 1 anketa ocena 4,9Vsak izvajalec lekarniške dejavnosti si postavi svoja merila.
DaŠtevilo prijav domnevnih neželenih učinkih zdravil glede na število vseh farmacevtskih strokovnih delavcevšt. prijav domnevnih neželenih učinkih zdravil/ št. vseh farmacevtskih strokovnih delavcev 0,20,6000 

Tabela 2: Rezultati ankete zadovoljstva uporabnikov za leto 2020

 slabopovprečnodobrozelo dobro
ZALOŽENOST LEKARNE0%0%21%79%
HITROST DOBAVE0%0%11%89%
ČAKALNA VRSTA0%3%8%89%
RAZUMLJIVA NAVODILA0%0%5%95%
MOŽNOST POGOVORA0%0%3%97%
REŠEVANJE ZDRAVSTVENIH TEŽAV0%0%11%89%
REŠEVANJE PROBLEMOV Z ZDRAVILI0%0%8%92%

Tabela 3: Rezultati ankete zadovoljstva uporabnikov za leto 2021

 slabopovprečnodobrozelo dobro
ZALOŽENOST LEKARNE0%0%18%82%
HITROST DOBAVE0%0%11%89%
ČAKALNA VRSTA0%4%7%89%
RAZUMLJIVA NAVODILA0%0%11%89%
MOŽNOST POGOVORA0%0%11%89%
REŠEVANJE ZDRAVSTVENIH TEŽAV0%4%14%82%
REŠEVANJE PROBLEMOV Z ZDRAVILI0%0%14%86%

Tabela 4: Rezultati ankete zadovoljstva uporabnikov za leto 2022

 slabopovprečnodobrozelo dobro
ZALOŽENOST LEKARNE0%0%17%83%
HITROST DOBAVE0%3%20%77%
ČAKALNA VRSTA0%3%17%80%
RAZUMLJIVA NAVODILA0%0%3%97%
MOŽNOST POGOVORA0%0%9%91%
REŠEVANJE ZDRAVSTVENIH TEŽAV0%0%11%89%
REŠEVANJE PROBLEMOV Z ZDRAVILI0%0%3%97%

MESEČNO POROČANJE; REZULTATI ANKETE ZADOVOLJSTVA UPORABNIKOV ZDRAVSTVENIH STORITEV V LEKARNI V LETU 2023

  • Junij 2023: izpolnjenih anket: 0
  • Julij 2023: izpolnjenih anket: 0
  • Avgust 2023: izpolnjenih anket: 1, povprečna ocena 5
  • September 2023: izpolnjenih anket: 1, povprečna ocena 5
  • Oktober 2023: izpolnjenih anket: 0
  • November 2023: izpolnjenih anket: 0
  • December 2023: izpolnjenih anket: 0

ODGOVORNE OSEBE V LEKRARNI ŠTEPANJSKO NASELEJE

STROKOVNI VODJA LEKARNE ŠTEPANJSKO NASELJE:
Zarja Jurjevčič
SKRBNIK SISTEMA KAKOVOSTI V ZDRAVSTVU:
Zarja Jurjevčič
POOBLAŠČENEC ZA VARNOST V ZDRAVSTVU:
Marjan Jurjevčič

Scroll to top